Skip to main content

Geen accountactivatie voor SSO (read-only) users (nu omslachtige procedure)

Planned

Comments

6 comments

  • Official comment
    Sebastiaan Bosman

    Hi Roeland Loggen and Maria Suurmond

    Thanks for your comments here, and your question during the Q1 recap webinar yesterday, Maria. 

    As Ameya elaborated on the topic yesterday, we do agree with you on the issue the current procedure brings. That's why we have put the item on our roadmap for improvement, with a projected release in Q3. 

    I hope that answers your question, let us know if you have any other questions about this topic. 

  • Arnoud Willemsen

    Ja, weer kudos voor Roeland!

    Ben toch blij dat Roeland de tijd heeft genomen ook veel van mijn wensen (waar ik niet aan toekom om ze in te sturen) instuurt!

    0
  • Roeland Loggen

    Dank je Arnoud! Herkenbaar, ik had ook een hele lijst opgespaard :-)

     

     

    0
  • Roeland Loggen

    En geen reactie VB

    0
  • Maria Suurmond

    We willen users direct autoriseren via automatic user provisioning wanneer zij in dienst komen, maar doen dit niet omdat we niet willen dat een medewerker die in dienst komt een mail vanuit BlueDolphin krijgt. 

    0
  • Maria Suurmond

    any updates on the planning for this? 

    0

Please sign in to leave a comment.