Om je als gebruiker van BlueDolphin optimaal te ondersteunen bieden we online een handleiding aan. Deze is te vinden via "Documentatie". Je kunt de handleiding ook direct benaderen via je webbrowser. Ga hiervoor naar https://valueblue.zendesk.com/hc/nl
Om de handleiding te raadplegen, kies je in BlueDolphin voor de optie "Documentatie". Zie onderstaand figuur.
Mocht je vraag er niet tussen staan, dan kun je via "een vraag indienen" een ticket aanmaken in ons systeem. Met behulp van onderstaand scherm maak je een ticket aan.
Vul alle velden zo goed en uitgebreid mogelijk in, zodat wij je direct de juiste ondersteuning kunnen bieden. Mocht je liever met iemand van onze support willen chatten dan is dat ook mogelijk. Hiervoor klik je binnen Bluedolphin op de optie "chat". Het volgende scherm zal verschijnen.
Type in de regel "Een bericht versturen..." een vraag en wij zullen zo snel mogelijk antwoord geven.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.