Naar de hoofdinhoud

Documentatie en ondersteuning

Jetmir Abdija avatar
Geschreven door Jetmir Abdija
Meer dan 4 maanden geleden bijgewerkt

Om je als gebruiker van BlueDolphin optimaal te ondersteunen bieden we online een handleiding aan. Deze is te vinden via "Documentatie". Je kunt de handleiding ook direct benaderen via je webbrowser. Ga hiervoor naar https://valueblue.zendesk.com/hc/nl

Om de handleiding te raadplegen, kies je in BlueDolphin voor de optie "Documentatie". Zie onderstaand figuur.

mceclip0.png

Mocht je vraag er niet tussen staan, dan kun je via "een vraag indienen" een ticket aanmaken in ons systeem. Met behulp van onderstaand scherm maak je een ticket aan.

mceclip1.png

Vul alle velden zo goed en uitgebreid mogelijk in, zodat wij je direct de juiste ondersteuning kunnen bieden. Mocht je liever met iemand van onze support willen chatten dan is dat ook mogelijk. Hiervoor klik je binnen Bluedolphin op de optie "chat". Het volgende scherm zal verschijnen.

mceclip0.png

Type in de regel "Een bericht versturen..." een vraag en wij zullen zo snel mogelijk antwoord geven.

Was dit een antwoord op uw vraag?