Fleur van Bladel
- Totale activiteit 30
- Laatste activiteit
- Lid sinds
- Volgend 0 gebruikers
- Gevolgd door 0 gebruikers
- Stemmen 9
- Abonnementen 8
Activiteitenoverzicht
Nieuwste activiteit door Fleur van Bladel-
Fleur van Bladel heeft een opmerking geplaatst,
Request was submitted by Leiden University
-
Fleur van Bladel heeft een bericht gemaakt,
Flexibility in the UI on Field naming (vs consistency in data/reporting)
BeantwoordProblem: Reporting flexibility (the more userfriendly (=longer most of the time) we make the fieldnames, the harder it is to create reporting (via oData and PowerBI mostly). Also changing fieldnam...
-
Fleur van Bladel heeft een opmerking geplaatst,
Request was submitted by Leiden University
-
Fleur van Bladel heeft een bericht gemaakt,
++ Search proficiency
BeantwoordProblem: The larger BlueDolphins content, the harder it is to find what you are looking for or get an overview of what content is available/has been created. Why? Increase adoption new users, ...
-
Fleur van Bladel heeft een opmerking geplaatst,
Request was submitted by Leiden University
-
Fleur van Bladel heeft een bericht gemaakt,
Structure and restructure content (maintenance)
Wish - Structure and restructure content (maintenance) Problem: The larger the repository's content, the harder it is to maintain, find what you are looking for, or get an overview of what conten...
-
Fleur van Bladel heeft een opmerking geplaatst,
Thank you BOFH and MG || Gemeente Tilburg for sharing your findings! Let's first find out if we are talking about a single or multiple wishes and subsequently get in touch with the development team...
-
Fleur van Bladel heeft een opmerking geplaatst,
Thank you Kim van Rooijen for your reply. I ll send you the details by email so you can get in touch with the initiator of this wish.
-
Fleur van Bladel heeft een opmerking geplaatst,
Thank you Kim.
-
Fleur van Bladel heeft een bericht gemaakt,
First ticket-reply should contain ticket-number + subject
BeantwoordWhen adding a request using BlueDolphin's support portal, you send an email with a confirmation. That email does not contain the text of request itself and the ticket-number is only mentioned in th...