Erwin Dral
Product Manager at ValueBlue (started 2021-10)
- Totale activiteit 91
- Laatste activiteit
- Lid sinds
- Volgend 1 gebruiker
- Gevolgd door 0 gebruikers
- Stemmen 0
- Abonnementen 42
Activiteitenoverzicht
Nieuwste activiteit door Erwin Dral-
Erwin Dral heeft een opmerking geplaatst,
Hi Roeland Loggen now that we have introduced 'opacity' of objects and shapes, you can achieve your goal of 'locking' an area of a view by putting a shape with opacity 0 (iow, completely invisible)...
-
Erwin Dral heeft een opmerking geplaatst,
Hi Gert de Boom Roeland Loggen thanks for your reply, we certainly agree there would be value in creating and using your own custom view templates. For now, this is not planned however. ValueBlue d...
-
Erwin Dral heeft een opmerking geplaatst,
Officiële opmerking Hi Roeland Loggen . This was delivered with the Baiji.2 release.
-
Erwin Dral heeft een bericht gemaakt,
Baiji.2 release notes (May 21st 2022)
The weekend of May 21, 2022, we deployed release Baiji.2 to BlueDolphin. Below highlights the new features and enhancements in this release. When editing a view, you can now set the opacity of ...
-
Erwin Dral heeft een opmerking geplaatst,
Hi, this may be a bug. we are investigating, but indeed reproducing it consistently is difficult. Will keep you posted through your ZenDesk ticket.
-
Erwin Dral heeft een opmerking geplaatst,
Officiële opmerking This is now possible, you can overwrite a published view. see Publish a View – BlueDolphin (zendesk.com)
-
Erwin Dral heeft een opmerking geplaatst,
This is planned. In the next release you will be able to set the 'opacity' for each shape, object and line.
-
Erwin Dral heeft een opmerking geplaatst,
Hi MG || Gemeente Tilburg thanks for confirming your issue is caused on your end. Indeed browser extensions can lead to issues. BlueDolphin and browser extensions – BlueDolphin (zendesk.com)
-
Erwin Dral heeft een opmerking geplaatst,
Hi MG, your problem sounds like a bug. I tried to reproduce it but my BlueDolphin copies just one object. Can you create a Support (Zendesk) ticket?
-
Erwin Dral heeft een opmerking geplaatst,
Hi Sander, not sure what the 'it' is in your remark that 'it doesn't work yet'. Best create a Zendesk ticket with support so we can look at 'it' in more detail.